Du er her:

Har du innspill?





IKT-utstyr

Rammeavtalen på IKT-utstyr omfatter kjøp av klienter (stasjonære og bærbare pc-er, tynne klienter, infrastructure/interface, nettbrett), skjermer, videoprosjektorer beregnet for bruk opp til normal klasseromstørrelse, datasenter (virtualiseringsserver/avansert server, enkel server, lagring, backup, UPS, SAN) og nettverkselektronikk (svitsjer, rutere, trådløse aksesspunkt, etc.) og interaktive skjermer.

Det er inngått 3 parallelle rammeavtaler på IKT-utstyr. Se innkjøpsveileder for retningslinjene i forbindelse med innkjøp.

Leverandører
Leverandører på denne avtalen er Atea AS, Dustin Norway AS og Itello AS.

Varighet
Avtalen gjelder for perioden 01.01.2018 - 31.12.2021.

Deltakere på avtalen
Hof kommune, Holmestrand kommune, Horten kommune, Larvik kommune, Færder kommune, Re kommune, Sandefjord kommune, Sande kommune og Tønsberg kommune.

Avtaleansvarlig
Pia Charlotte Berg
Tlf: 33 41 69 27
Mobil: 40 81 63 15

E-post: pcb@sandefjord.kommune.no

For å få tilgang til innkjøpsveiledere og priser, må du være innlogget på "Min side".